Calgary

27 september 2011 - Calgary International Airport, Canada

Vandaag na een korte rit in Calgary aangekomen. Op hwy 2 vanuit de auto zie je aan je linkerkant de bergen en aan de rechter kant is alles vlak en kaal erg apart om te zien.

Het hotel is goed en ben nog even bij Aero centre geweest was wel aardig en een grote shoppingmall.

Daarna de auto alvast terug gebracht alles was goed en ik heb er 3796 km mee gereden, jammer dat hij niet in de handbagage paste.

In het hotel gegeten en nog wat gezwommen de koffers zijn gepakt klaar om naar huis te gaan...

De laatste foto staan ook online

1. Mamma en Ton:
    27 september 2011
    Hoy Jan
    Het laatste maitlje lees je thuis wel dan maar weer op de fiets naar je werk goed om toch een paar kilo af te vallen.Goede terug reis en tot morgen.
    mamma en ton.
  2. Jacqueline:
    27 september 2011
    Het zit er weer op, Jan. Het is toch snel gegaan. Ben je toch wel een beetje blij dat je weer naar huis kunt? Of had het van jou gerust langer mogen duren? En de komende weken kun je alles nog eens beleven door het bekijken en ordenen van je foto's en video's. Ik vond het erg leuk om je te volgen, je hebt goed verslag gelegd. Bedankt daarvoor en tot volgende week!