Maligne lake

22 september 2011

Vanochtend vroeg op gestaan voor mijn boot tocht het weer was goed wel fris. Onderweg een edelhert (elk) tegen gekomen erg leuk. Ik ben met de bus naar Maligne lake gegaan dan kon ik mooi de auto een dagje laten staan. De weg er naar toe was prachtig en onderweg een eland tegen gekomen.

De boottocht was fantastisch erg mooie bergen en het water donker blauw. Spirit eiland was ook leuk om te zien. Een schitterende boottocht.

Hierna gestopt in Maligne Cayon, een zeer diepe kloof met pachtige watervallen die er tussen door lopen mooi om te zien en de wandeltocht was ook erg leuk.

Als laatste kwam ik op de terugweg een beer met 3 kleintjes tegen mega gaaaaaaaaffffffffff echt geweldig om te zien ik heb foto's en film. De man van het bunglowpark had zo iets nog niet gezien erg leuk om te horen. Ben er kei blij mee dat ik het op film en foto heb en dat ik erbij was, mooiste dag van de vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen een bomvol programma met 2 watervallen 2 meren en dan naar Banff.......

1. René:
    Jan,

Ik snap na het zien van al die natuurfoto's en het lezen van je reisverhalen dat je weer snakt naar het kantoor, je buro en de regelmaat. Allemaal veel te vermoeiend voor jou alleen. Je had mij toch moeten uitnodigen om je fotocamera te sjouwen, bijvoorbeeld. Afijn, geniet er nog maar even van. Binnenkort kan je hier weer komen uitrusten ;)

Groet,

René

P.S. In Pisa geweest om de vernieuwde toren te bekijken. Bleek dat ze hem wel hadden opgeknapt en uit de steigers gehaald maar vergeten recht te zetten...
  2. esther:
    hai jan

blij om te zien dat je de vakantie van je leven hebt, de filmpjes kom ik nog wel bij jou kijken gaat niet op mijn computer vandaar.
    veel plezier nog
    groetjes esther
  3. Martin:
    22 september 2011
    Ben jij de papa beer ;-)