Stanley Park

3 september 2011 - Vancouver, Canada

Vanochtend ontbijt genomen buiten het hotel,blijf het toch raar vinden hotels zonder ontbijt maar in Canada en Amerika is het heel normaal. Hierna naar Stanley Park gegaan, was er al om 8.30 het weer was prachtig. Als eerste naar de totempalen geweest erg mooi en grappig om te zien. Hier naar naar Vancouver Aqua geweest was blij dat ik er als eerste was heen gegaan. s middag was het zo druk dat je bijna nergens meer kon kijken en foto's maken. Het is een leuk park met mooie aquariums en mooie shows. We hebben een vogelshow, Baluga show gezien was erg grappig en leuk. Ook nog een 4d film gezien over een documentaire van de BBC, de special effect waren erg gaaf wel een beetje nat geworden en een paar keer geschroken. Hierna heb ik de wandeling rond Stanley park gemaakt het is een speciaal aangelegde wandel/fiets boulevard van 8 km, de uitzichten onderweg waren erg gaaf, je komt ook nog langs 3 stranden en een zwempark. Er waren mensen aan het zwemmen ik heb dat niet gedaan het water was erg koud, de zomer hier is ook van slag ze hebben hier de afgelopen tijd ook niet echt goed weer gehad. De mensen zijn trouwens hier erg vriendelijk en behulpzaam. ik heb in het hotel  een duik genomen in de indoor pool dat was goed te doen. Op het einde van de wandeling kwam ik nog een wasbeer tegen erg gaaf dat die hier zo rondlopen.

Morgen gaan we cruisen daar heb ik ontzettend naar uit gekeken....