wells gray dag 2

20 september 2011 - Jasper, Canada

Vandaag verder in wells gray park het is een prachtig park en niet zo toeritisch, veel canadezen vinden dit park het mooiste omdat het nog echt een natuurpark is. De wegen zijn onverhard en de wandelpaden ook. Dat is wel zwaar ik heb drie trails gelopen en dat viel wel tegen het hoogte verschil is ook enorm. Het grappige is dat je dat pas echt merkt als je bovenaan bent bij het uitzicht punt hoe hoog je bent. Tijdens het wandelen loop je in dichte bebossing en kun je niet goed inschatten hoe hoog het is. De moos waterfall was het mooiste je kon er naar beneden toe lopen dat was erg gaaf jammer dat ik alleen was en er geen foto genomen kon worden. Je kon de regenboog in zien erg gaaf. Later op de dag nog 2 moose tegen gekomen enorme beesten.

Morgen weer verder naar Jasper, onderweg stoppen we voor een Bear safari ben erg benieuwd of we beren gaan zien.....

1. Frank en Jolanda:
    20 september 2011
    ha jan,
    het blijft mooi om te zien, al die natuurpracht.
    Volgens mij heb je de tijd van je leven daar!
    Ook in Jasper zul je veel moois zien.
    Ik maak me wel een beetje zorgen over jou als ik die laatste foto van je zie.... eet je wel goed jongen? hahaha.

Veel plezier maat!
  2. Mamma en Ton:
    20 september 2011
    Hoy Jan
    Op de foto's die je gestuurd hebt zijn er wel regenbogen te zien prachtig hoor,maar ik heb ook nog een andere foto gezien
    Wij vinden dat je wat meer te voet moet ondernemen mischien een klein gevechtje met een beer!!!!
    Dat is ook goed voor je lijn!
    veel plezier en tot morgen
    groetjes Mamma en Ton
  3. Martin:
    22 september 2011
    Ben het met Frank eens, je moet meer eten.
    Van al dat wandelen val je te veel af!