Whale watching

13 september 2011 - Ucluelet, Canada

Vandaag een whale watching tour gedaan. Was erg gaaf ben met een zodiac boot mee geweest ( snelle wendbare boot), ging erg hard en op de open zee flinke golven sommige passagiers hingen na een half uur even overboord, dag ontbijt :):). Naast het zien van de whales ook seals en adelaars gezien.

Hierna nog wat gewandeld en de was gedaan. Morgen de lange tocht naar Victoria de hoofdstad van  vancouver island...

PS Als het goed is komen er een aantal video's online weet niet of het gelukt is en hoe de kwaliteit is ik heb ze moeten converteren...

1. Jacquie:
    13 september 2011
    HAHA!!! you got to spend some time on my ocean!!! One of the things we, as first nations people do...is within the first days of life...we take our infants down and introduce him or her to the ocean. She provides us with our food and with our transportation. It is important that we are on familiar terms with her...the ocean. she is our friend.
  2. Mamma en Ton:
    Hoy Jan
    Een snelle boot is niets voor mij
    maar aan de fotos te zien heb je de reis van je leven, geniet er maar van het is er prachtig.
    wij kijken al weer uit naar de volgende fotos!!!
    Hoe bevalt je auto?
    groetjes mamma en ton
  3. Martin:
    17 september 2011
    Schumacher op het water....