aankomst ucluelet / 1e dag

12 september 2011 - Ucluelet, Canada

zaterdag was een drukke dag het schip verlaten ging erg snel en goed alleen eenmaal aangekomen bij Hertz voor de huurauto ging het mis. Ze hadden geen auto's meer ..?? erg vervelend en triest koste me 2 uur vertraging maar wel een mooie huurauto. een nissan uit 2010 met 50.000 km op de klok. de auto is fatantisch om in te rijden ik denk dat deze mee in de koffer naar huis gaat.

De overtocht naar vancouver island was erg mooi en het weer is 25 graden. na een lange slingerende tocht om 18.00 aangekomen bij mij hotel. Een erg mooi gelegen hotel en een leuke kamer.

Zondag vroeg op gestaan en heb de hele dag gewandeld ( 20 km)op verschillende plaatsen op het eiland erg leuke trails en steeds weer andere natuur schoon erg leuk wel vermoeiend. Ook leuk om steeds weer andere mensen te ontmoeten ze komen overal vandaan. dadelijk de town in om te eten,morgen gaan we een whale/bear watching tocht maken ben erg benieuwd....

1. truus hanegraaf:
    hoi jan
    zo te zien heb jij de vakantie van je leven
    wat een mooie natuur
    zo blauw de lucht en het water
    geniet er nog even van
    jan en truus
  2. Fanny:
    12 september 2011
    die auto past echt niet in je koffer jan,maar die totumpaal mag je wel meenemen.
    heel veel plezier nog groetjes
  3. Mario de Haan:
    12 september 2011
    Jantje, ik zat echt te wachten op wat foto's van Alaska en daar zijn ze dan. Ik volg je reis dagelijks, het ziet er geweldig uit. Dit is een reis die je niet snel zult vergeten. Geniet nog met volle teugen want over 'n paar weken zit je weer op kantoor.
    Groetjes,

Mario
  4. Serge:
    12 september 2011
    He Maat, wat een mooie fotos, had al wel eens blauw bloed gezien maar blauw ijs....
    Geweldig mooi allemaal, overige fotos ook trouwens.
    Bekijk ze niet al te lang want hoort gewoon een verhaal bij, hoor ze snel van je!
    Geniet er nog van en laat jezelf nog eens vastleggen (foto) door een van je "Piloten (tes)" daar aan Board..
    gr ser