glacier bay /ketchikan

9 september 2011 - Ketchikan, Alaska, Verenigde Staten

De tocht naar Glacierbay was fantastisch, schitterend natuurschoon en whale's seals eagle's gezien. De glacier waren zeer indrukwekkend en machtig mooi, het weer was gelukkig droog.

Die avond naar een optreden geweest van illusionist Cielen, jaren opgetreden in Las Vegas en vele prijzen gewonnen het was een prachtige show met ongelooflijke truc's na de show dvd gekocht.

Vandaag aangekomen in Ketchikan het weer was dramatisch,zeer veel regen en mist met als gevolg het cancellen van mijn watervliegtuigtocht over Misty Ford, een enorme deceptie zwaar kut. Vandaag verder nog naar een computer cursus foto bewerking geweest was leuk en nog wat leuke dingen geleerd.  Morgen de laatste dag en dan op naar Vancouver Island, het is een fantastische week geweest het is toch een geweldige manier van reizen...

1. Jacqueline:
    9 september 2011
    Goh, wat jammer dat het watervliegtuig niet door heeft kunnen gaan. Maar dat geeft je wel meteen een goede reden om nog eens terug te gaan... Alvast een goede reis naar Vancouver Island gewenst.
  2. Mamma en Ton:
    9 september 2011
    Hoy Jan
    Dat het een geweldige ervaring was wisten wij wel.
    Erg jammer van het slechte weer en van je vliegtocht het is een schrale troost maar hier is het ook naadje pet. wij hopen dat het in VANCOEVER beter is.Nog veel plezier, hier is alles goed!

groetjes mamma en Ton
  3. Martin:
    11 september 2011
    Veel plezier Vancouver Island!

Gr. MCM
  4. Mamma en Ton:
    11 september 2011
    Hallo jan
    Hoe gaat het alles goed,Hier wel alleen het weer wil nog niet.
    Ben je al in tofino en hoe gaat het met de auto?
    laat je weer even iets van je horen.
    groetjes mamma en ton